Al eerder heb ik laten weten dat wij bezig zijn met “Ons Breman DNA”. Nu is het zover dat we onze visie wereldkundig willen maken. We hebben hier samen met meer dan 450 medewerkers en aandeelhouders over nagedacht. Deze input is tot één visie samengekomen en we hebben erover gestemd. Inmiddels is de visie, die we “Ik ben een Breman” noemen, bekrachtigd en zijn we bezig met het maken van een strategie, een “Goed Plan!”. Ook dit doen we weer samen met medewerkers, en weer stemmen we hierover.
Ik ben een Breman
Om iedereen goed mee te kunnen laten beslissen hebben we de visie samengevat in een film van een paar minuten. Deze is onder de aandacht van alle medewerkers gebracht en is onderdeel van de stemronde geweest.
Een uitdagende visie, waarin oud en nieuw bij elkaar komen. Onze kernwaarden vanuit het verleden, met de uitdagingen van vandaag. Vanuit het Bremanisme, zorgen we samen voor een beter woon- en werkklimaat, voor onszelf en volgende generaties. Dat is waar we voor staan.
De komende tijd zal ik dieper ingaan op onze visie en strategie. Wil je dit blijven volgen, wees dan vrij om met mij te verbinden op LinkedIn, ik accepteer altijd de verbinding.